Voorstelling
Diensten
PC's op maat
Integratie
Na-verkoop
Referenties
Cyberclasse
Sterke punten
ISO 14001
Tewerkstelling
Contact
Voorbehouden
toegang

Na-verkoop

De dienst-na-verkoop


Op basis van het lastenboek en de offerte geniet het materiaal meestal een waarborg van enkele jaren.

Deze waarborg voorziet in het algemeen een interventie ter plaatse op de werkdag volgend op de oproep, zodat het materiaal na deze termijn opnieuw operationeel is.

De dienst-na-verkoop is een belangrijke troef van PRIMINFO. PRIMINFO beschikt over meer dan vijfentwintig technici en een twintigtal wagens, voert de interventies zelf uit en beheert de producten perfect.

Bij problemen of bij aanvraag van een interventie verloopt het contact tussen de klant en PRIMINFO
- GEMAKKELIJK
- SNEL
- DOELTREFFEND.

De bekwaamheid van de gebruiker wordt nooit in vraag gesteld en onze diensten vragen nooit om talrijke overbodige en moeilijke testen uit te voeren voor ze een interventie plannen.

PRIMINFO beschikt verder over een grote voorraad wisselstukken en kan de interventies tot ver na de waarborgperiode probleemloos verzekeren. Een stevige boekhoudkundige provisie staat op financieel vlak borg voor de uitvoering van onze plichten op dit domein.




© PRIMINFO - www.priminfo.be - Real. Arobe.be - Wettelijke vermelding - Laatste aanpassing : 17.04.2024 - 15:38